Frågetecken

Jag måste skriva ihop något jag ska snacka om i fem minuter på måndag. Någonting som är viktigt för mig, som jag ska berätta om för 7 personer + lärare. Jag är livrädd, och jag tycker det är jättesvårt.

Hur ska jag uttrycka och formulera mig?
Hur ska jag använda rösten?
Vad ska jag tala Om, och på vilken nivå ska jag lägga det?

Jag är rädd.

__

Ett par soliga dagar har existerat nu, underbart. Parkhäng med mulin och dylikt. Fika med mulin & rebecca på supreme. Bara allmänt, härligt existerande. Jag gillar det.
Och idag var lektionen inställd - jag och Tobbis åkte till marieberg och åt nachostallrik och jag köpte smink och hårfärg. Imorgon är lektionen inställd. Skönt!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0