Simon Birch - ett litet mirakel

Jag är överlycklig. Äntligen har jag hittat, och lyckats ladda hem filmen. Filmen som jag hoppade in i och såg efter hälften, på Tv4 film för 2 år sen. Filmen som fick mig att gråta floder och som fick mig att bli förälskad i en barnroll. Simon Birch - ett litet mirakel. En film som är magisk, som var magisk då. Och som jag hoppas är lika magisk denna gång!

Snart kommer Tobbe hem igen, det är underligt hur man kan sakna en person så mycket, trots att man bara varit ifrån varandra ca 2½ timme.
Och om ytterligare en stund kommer Anna. Då blir det vin. Och så ska väl något gott handlas kan jag tänka mig.

Kommentarer
Postat av: Elin svarar

Meheh jag förstår din avundsjuka! :) Jaa jag funderade på dop men jag vet inte säkert än..:)

2008-05-24 @ 11:54:34
URL: http://detweiler.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0