V som i värdelöst

Dagen har varit kass & urusel. Finns egentligen ingenting mer att säga?
Skulle kunna skriva ner alla ord jag kan för värdelös dag.
Men det känns drygt och jävligt. Så jag skippar det.
Jag har känt mig värdelös & helt felplacerad.
Kan väl säga att det var hemskt att jobba idag. Kroppen hade ställt in sig totalt på morgondagens ledighet. Så totalstrejk var det, och inget annat. Kroppen vägrade vara positiv. Och det blev en av de sämsta dagarna på länge. Jag kollade på klockan hela tiden. Och någonting bultade i hela mig & min kropp skrek efter närhet. Hela dagen ville jag bara ligga i Dinos famn. Allt skulle ha känts lättare då. Slog iaf en pling till honom vid 2 tiden. Att det var skönt att höra hans röst alltså... Lite pepp. Men sen var rasten slut och därmed samtalet med Dino.
Och det finns en jävel på jobbet, som inte förstår hur dryg han är. Och åh vad vi bara hatar honom inombords.

Glassen på donkan var väl typ höjdpunkten för idag.
     &  sen lite småshopping på hobbyaffären.
inatt ska det pysslas. och en stund imorgon med.


       Imorgon blir det träffa Sofia för en fika.



Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0