Wow, liksom

Nu är det dags att ladda in lite Winnerbäck låtar, från Daugava skivan!
Sitta och lyssna på lite depressioner påvägen till jobbet - och om möjligt bli ännu mer dämpad och nervös!
Jag börjar på comhem idag! Nervositet. Jag fattar inte varför. Jag behöver inte vara nervös! Nilo kommer börja där tillsammans med mig, eller, jag hoppas i alla fall att det blir tillsammans med mig! Jag saknar henne!



Wow, gammalt som nytt dyker upp och spökar i huvudet.
Vad händer? Varför är ni så många?
Jag har aldrig varit eftertraktad förut. Och sällan eftertraktat så mycket förut.
Det är du, och det är du. Sen är det du & du & du också.
Det är inte kärlekseftertraktelser jag slänger omkring mig. Det är något annat.
Men, är det kärlekseftertraktelser som slungas emot mig?
Eller okej, bara ett par av dem maybe.
För vissa riktar sig ju mot tusen olika människor - och beter sig som att de är kära
i typ hela världen. eller i alla fall i 4-5 st...
Så dem räknar jag inte med, jag skrattar mest åt dem!
HA HA HA






"Du är den enda som jag har gett en ros till...
Du är den enda som jag haft bilder på,
inramade på en speciell plats.
Du var speciell."


Wow, liksom.

Kommentarer
Postat av: mulin

oooj.. <3

2007-10-04 @ 20:56:30
URL: http://mvp.blogg.se
Postat av: sofie

ojsan!?

2007-10-06 @ 19:25:40
URL: http://soofiie.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0