Are you lonesome tonight?

Okej, nu känner jag mig modig nog att säga att jag fått lite uträttat idag.

Först var det ju då de där två samtalen om viktiga saker.
Sen bakade jag maränger, och efter det bakade jag muffins.
När det var klart bestämde jag mig för att göra en chailatte.
Och här sitter jag nu,

och jag lyssnar på Elvis Presley som skrattar.
Han skrattar i Are you lonesome tonight,
och nu älskar jag honom.
Totalt, hopplöst förälskad,
i Elvis Presley. Och snubben är död.

Men se själva, ni kommer också falla för honom.
Den går om och om igen här hemma...


Kommentarer
Postat av: Natta

den är jättehärlig :)



tack! (se inlägg!)

2008-12-09 @ 22:28:05
URL: http://natha.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0