Dagen

Dagen startade med att elin kom hit och åt sockriga maränger och drack te. Vi satt vid mitt köksbord och pratade om diverse ting. Det var fint, och det är synd att hon flyttar tillbaka till Nyköping nu. Men fler tillfällen att ses kommer, garanterat.

Sen gick jag upp mot resecentrum för att träffa på emlan, det var dags att leta rätt på hennes outfit för fredagen. Hon ska köra på lite rocklook, och det tycker man att man ser lite överallt. Men idag, bara för att det var just vad vi var på jakt efter - så var det en omöjlighet att hitta något. Efter en andra runda inne på Carlings fann vi en snygg t-shirt. Men trötta var vi, varma var vi och helt slut var vi.

Vi gick och letade upp en sittplats inne
på krämaren. Och så fick jag min present.
Ett jättefint kort, och en sjukt smart temugg.
Det var temugg, tesil och ett lock för att
drycken ska hålla värmen. Allt i ett liksom.
Hur bra som helst! Tack darling!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0