Mellandagsrea med Emlan

Emlan satt längst bak i bussen, jag satte mig intill henne och fick höra diverse bravader från hennes fredagkväll som lät alldeles klockren, och jag önskar att jag hade varit med (kanske inte på exakt alla aktiviteter, men i helheten). Vi tillbringade dagen på stan mitt bland alla shoppinggalna, och jag frågade mig själv flera gånger om det verkligen var Örebro vi befann oss i, ty man ser aldrig fyllda butiker och myllrande liv på gatorna i Örebro. Men idag, idag såg man både ock. Kändes helt otroligt, och jag hatade alla som rotade i reahögarna, de var ivägen!

Det enda jag inhandlade var en adidaströja, i sånt där härligt tyg... Jag har velat ha en sen 21a april förra året.... Och nu, finally! Köpte även 3-pack strumpbyxor. Emlan shoppade loss som tusan, och jag ska bättra mig lite någon dag när inte hela mänskligheten är ute på stan.

Efter stadsrundan tog vi bussen hem till mig (home sweet home, har inte varit där sen i söndags) och åt lite dajmtårta, kollade på youtube och tog på oss våra nyinhandlade kläder.

Hon är bra. Mycket bra.
Och nära.
Vän!

Kommentarer
Postat av: Natta

åh vilken mysig dag :D tur att du fick det du velat ha till ett billigare pris då ;D

2008-12-28 @ 18:49:22
URL: http://natha.blogg.se/
Postat av: Emlan

haha jadu bravader till max var det, och det var skönt att lätta mitt hjärta och babbla på! Tur att du är en sån otroligt bra lyssnare!

Jag gillar inte heller alla rotande människor, det borde bara ha varit du&jag liksom...fast det är önsketänkande.

Dock var din tröja supersnygg ( och det säger jag absolut inte för att jag har en exakt likadan fast röd:P)



Det är DU som är bra.

Mycket bra.

Och nära

Vän<3

2008-12-29 @ 21:20:16
URL: http://emlan89.blogspot.com

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0