Ingen vår än, tyvärr

luftintaget som sitter så fult där mellan mina fönster, avslöjar att det blåser idag. träden bugar och böjer sig, till vilken nytta? solen skiner, man hade kunnat kalla dagen för vår, men jag börjar nästan tveka pga blåsten. felicia ställde en fråga i sin blogg, hon frågade om det var vår nu. jag svarade på frågan, ett rätt negativt svar, men jag tror det är sån min personlighet är, jag vill inte försöka vinkla saker positivt, jag står kvar vid att vara rätt negativ och bitter av mig, rent allmänt (för det är ju så jävla bra ni vet!). jag är rädd att man inte kan kalla det vår än. kanske de dagar som solen kikar fram, men annars är det alldeles för grått för att vara värt att kallas vår. tyvärr! jag tog ett sånt där morgondag idag, så att kroppen mjukar upp och börjar existera liksom. idag tror jag till och med att jag ska äta frukost, bara för att visa min kropp att vissa dagar kan den få njuta. frukost var längesen tror jag, jag minns inte. ett glas multivitamindryck och en smörgås med skinka, det låter ynkligt men, är man van vid att starta dagen med att låta magen vara tom - då är det mycket, och oerhört gott. en morot också.

Kommentarer
Postat av: Mulle

jag fick inte jobbet :/ för att jag inte kan jobba varje dag. jag ska ju plugga på distans och är borta tre dagar varje månad. Lite surt, men men. Hur går det själv då? har du börjat plugga?

2008-01-19 @ 15:48:50
Postat av: Mulle

jobb på vägverket, vet inte riktigt vad jag skulle göra. Jag skulle titta på några bilder men mer vet jag inte :P lät soft iaf. oohh va spännande! (: är det en termin eller? jag ska gå svenska kyrkans grundkurs :P hehe halvfart distans. alltid något liksom...

2008-01-20 @ 00:49:03
Postat av: dookie

mysigt inlägg. och fin header du fixat!

2008-01-20 @ 00:58:37
URL: http://dookie.blogg.se
Postat av: sofie

åh, jag gillar din blogg!

2008-01-20 @ 14:18:46
URL: http://soofiie.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0