Piercing


Dagen har spenderats på stan, hela dagen.
Lasagne på Bara Vara, zick-zack mellan affärerna,
underkläder, leggings, knästrumpor, rökelse,
Gröna Grodan - hallonpaj & cola, funderingar på
piercing, spontantripp till Needle Demon och velande
mellan tragus och naveln. Det blev naveln och det gjorde
lite ont. "wo-o-ow" var min reaktion. Nu vågar jag inte skratta.
Mulin gjorde i tragus och det blev jättefint,
hon vågade knappt le.
Jag tycker vi var himla modiga! Storhandling på lucullus.
Mat. Äntligen mat!
Nu är det läsande i den tjockaste och mest ångestladdade
boken, som man inte riktigt förstår sig på!

Bra dag. Klockren dag.
Mulin, jag tycker om att umgås med dig!

Kommentarer
Postat av: mulin

Alltså det var så himla roligt när jag hörde din reaktion när han sköt igenom nålen i din navel!! HAHHAA, men som sagt, kunde ju inte le just då!

2008-01-23 @ 18:28:34
URL: http://mvp.blogg.se
Postat av: mulin

OCH DU! Jag tycker om att umgås med dig också, det vet du. Hjärta!

2008-01-23 @ 18:29:29
URL: http://mvp.blogg.se
Postat av: Mulle

hehe va roligt , jag vill också pierca naveln - igen! :P visa bilder (:

2008-01-24 @ 16:22:04

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0