Vinterskor & Vinterjacka

Jag ogillar att vakna och veta att det är tvättstugan som gäller här näst. Rusa upp och ner i trapphuset med taskig söndagslook. Alldeles snart ska jag gå ner och ta ur första maskinen och lägga i en ny, när jag gjort det ska jag ta en snabbdusch, och sminka mig lite, så jag kanske kan jämföra mig med något mänskligt. Ska träffa Emlan runt 12. Jag skulle vilja kolla efter ett par vinterskor, men det är ju SÅ dyrt! Vinterjacka skulle också behöva inhandlas, men, det känns som att det är bara att glömma - faktiskt. Tyvärr!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Girl, interrupted tycker jag var mycket bra. Tycker om filmer där människorna inte riktigt är som dom ska, eller vad man nu ska säga. Så se den snarast! :D jag vet inte om det blir komvux eller ens svenska C, men något åt det hållet tror jag. Har inte tänkt så mycket än.

2008-11-23 @ 11:56:58
URL: http://birfir.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0