Chokladmoussetårta

Bara Vara tillsammans med elin. Prat
om mycket, och ingenting. Bra prat,
bra tjej! En sån som jag vill träffa igen,
liksom.

Chokladmoussetårta.

Vi gick till ica.
Satsumas, grillad kyckling. Två olika
creme fraiche. Grönsaksbuljong & sweet
chili-sås.
Jag ska göra kycklinggryta, ungefär nu.

Innan jag mötte upp med elin gick jag och
var bitter över att inte veta vilken kudde av
alla fina på
indiska.
Vilken jag faktiskt ska ha. Mitt mål var att köpa
fyra. Det blev en.
En i taget är bra, säger vi!

Klipptid blev bokad också, hos Henke,
as usual! Nästa tisdag, kl 10.00.
Nu ska något hända med min lugg. Och längden?
Bra fråga. Antingen blir den kvar, eller så,
försvinner den.

Och just det. På 12.an pratade vi bl a om tv-serier,
en tant med oranget och ojämnt läppstift lade sig i och höll
med mig om att Lost är bra.
Och idol.


Kommentarer
Postat av: elin

du är en bra tjej! klart vi ska ses igen, kak-fest förtusan!

2008-10-13 @ 20:35:04
URL: http://domkallarmidkatitzi.blogspot.com
Postat av: elin

du är en bra tjej! klart vi ska ses igen, kak-fest förtusan!

2008-10-13 @ 20:35:44
URL: http://domkallarmigkatitzi.blogspot.com

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0