Jag fick förlängt!

Hej jag heter Johanna, och idag fick jag besked om att cheferna insett att orderingången inte var så låg som de hade trott. Så de skulle inte klara sig utan mig i nuläget. Förlängt till sista november, om jag ville, klart jag ville! Jag ska fortsätta vara hur duktig som helst (läs; duktigare), så att de inser att de vill ha mig kvar även därefter, ett tag!

Mer tid med låtsasförälskelsen, jag ringde honom idag och berättade, och skämtade om diverse saker. Skrattande.
Mer tid med lagerkillarna som är hur schyssta som helst!
Mer pengar!


Idag var Tony helt urflippad, dagen gick fruktansvärt segt, men samtidigt var det kul!
Gummit tog slut till mina maskiner, så jag fick packa plåtar. Monotona rörelser och jag fick hur ont i ryggen som helst. Massör, ja tack!?!

Klipptid imorgon kl 10.00.

Nu dusch
Sen sömn.

Godnatt

(idag somnar jag med lite större glädjehalt i kroppen!)

Kommentarer
Postat av: sofia

va kul, grattis! :)

2008-10-21 @ 07:48:49
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du ser, det löste sig :)

2008-10-21 @ 09:04:07
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0