Tänk om...

Tänk...tänk om jag kunde återvända till sängen.
Sova, bara några timmar till. Vakna igen kanske
runt 10, känna mig utvilad, någorlunda. Pigg.

Jag ska sätta mig på cykeln i kylan om
11 minuter.
Vantarna ska på idag.
Och så ska jag iväg till jobbet och
trilskas med ilskna maskiner som inte alls
kommer vilja göra som jag säger åt dem.


I eftermiddag ska jag fika med elin,
imorgon ska jag bli fotad av elina,
på onsdag ska jag till dino i arboga.
Jag har för mig att något händer även torsdag, jag
minns inte. En kalender måste inköpas.

Kommentarer
Postat av: Rosita

De är så hemska, spindlarna!

Usch! Jag hatar dem!

Och de ska alltid smyga sig in i min lägenhet utav någon anledning....uuuh! :p



Puss!

2008-10-13 @ 10:04:36
URL: http://skarocksteady.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0