Kukelikuuu, klockan är sjuuu

"Kukelikuuu, klockan är sjuuu"

Idag gick jag upp med tuppen. Tyckte jag snoozade typ 10 ggr, så jag tänkte när jag väl stängde av larmet att jag nog blir sen till tvättstugan nu. Men i själva verket hade jag bara snoozat en gång. Det där alarmet tycktes dock aldrig sluta eka i mitt huvud...  Har hunnit med att småstäda lite, ska ställa ner grillen nu i samband med att jag ska ner och ta ut första tvättmaskinen. Sen ska jag kliva upp och ställa fram alla kattsaker, fylla lådan med sand. Och placera kattsand & kattmat i något skåp, måste bara komma på var. Jag ska ta upp leksaksmusen ur dess plastförpackning, och sen vid 8 ungefär, så kommer hon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men kolla på marieberg, du kanske har tur!



Jag tror nog att den är bra, tog några kort igår men de blev inte bra:P Dock måste jag sätta mig ner och kolla inställningarna och lite sånt. Har bara inte hunnit!



Lycka till med katten!! Hör av dig :D

2008-09-26 @ 07:43:05
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0