Fyra viktiga samtal

Det borras för fullt någonstans i trapphuset. Och det är inte så himla populärt med en borr som surrar då man försöker ringa viktiga samtal.
     1. VM media - för att be om det där jäkla arbetsgivarintyget,  ska ringa tillbaka om ca 20 minuter.
     2. Ett butikssäljarjobb för att höra mer om tjänsten - jag ska skicka uppgifter och ett litet personligt brev.
     3. Arbetsförmedlingen och den där härliga människan jag pratade med då jag var där
                    - han hade glömt att skicka min handlingsplan den jäkeln. Men nu kommer den dyka upp snart.
     4. Försäkringskassan - be om blanketter för bostadsbidrag,
                    - och en uträkning på hur mycket jag kommer få. Om jag kommer få alfakassa blir bidraget troligtvis ca 500 kr/månad.


Nu ska jag fixa håret, äta en morot, en macka och lite nötter.
Sen beger jag mig ut på lite promenad.

När jag kommit hem ska jag bannemig ta hand om det där med personliga brev. Jag ska! Tvinga mig gott folk.


Update:   Arbetsgivarintyg från VM media har kommit nu. Så nu har jag fyllt i papprena till Alfakassan, och ska genast leta rätt på frimärken för att kunna kliva iväg och posta nu direkt!

Kommentarer
Postat av: Em

ja absolut det är jätte bra här. kan bli lite ensamt med idag ska jag äta middag med några släktingar som r här på semster ialla fall. kram!

2009-01-21 @ 14:15:22
URL: http://audrinas.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0