Bussgrejer


Samtalade med Elin på bussresan hem! Det var trevligt.
Var väl första gången ever som jag verkligen pratade med henne...
Trevligt. Kul. Intressant :)

Bussgubben var charmig.
Han ställde sig upp och sa typ;
"Hoppas alla haft en bra sommar, för det har i alla fall jag haft"
& sen uppmanade han alla att ta på sig bälte.

Förvånande. Men rätt sött!

Har köpt pendlarplus-kortet nu. 836 kr.
och jag kan Inte åka tåg till Arboga på det,
tyvärr.
Men åka till Arboga - kommer jag göra ändå!


Drog från jobbet ca 14.50, kändes oerhört skönt. Nådde upp till 100!


-
har ändrat lite färger and krux nu. som ni nog ser.
mer ska ändras.
när min hjärna förstår såna där htm-koder och allt vad det nu heter.
atm, Im feeling lost!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja jag hoppas verkligen på att jag får kräftor på fredag (; Kul att städa! Nu ska jag poppa popcorn o sen titta på Project Runway (:

2007-08-15 @ 20:16:15
URL: http://elinsord.blogg.se
Postat av: Elin

Saltiner är små kex man ska ha till tex ostbricka, många gravida säger att det är bra att äta.
Det är alltså kex med lite salt på. :) SKITGODA!

2007-08-16 @ 11:14:52
URL: http://elinsord.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0