Du är lite magisk


Jag åkte till Dino igår.
Det blev typ, småprat, mat, onyttigheter & kurrande magar, film
& kyssar.

Vi kollade på Music and lyrics, Click och när vi skulle se Little Children - då spårade det ur :)

I natt kom jag fram till att kyssar är underbara & att dino är ganska så magisk.
Det var omöjligt att låta bli honom.
Det var ett tvång att antingen bara kollar på honom.
Eller borra in näsan i halsen på honom.
Eller att pussa honom på kinden.
Eller att kyssa honom.
Tvång av flera olika slag.
Jag kom även fram till att jag har saknat närhet.
Närhet är något av det underbaraste som finns.
Ligga i sängen tätt intill någon, med en arm runt sin kropp.
Lycka & en obeskrivlig trygghet.
Jag vill ligga så varje natt. Ofta & jämt.


Men det är ju givet att vi jobbar så olika tider. Så vi kan bara ses helger.
almost.
det är 5 dagar från söndag till fredag,
ibland känns 5 dagar som lång tid.
5 dagar är 120 timmar.
5 dagar är 7200 minuter.
5 dagar är 432000 sekunder.
5 dagar är trots allt inte så lång tid, upptäckte jag nu,
dock känns det långt när man vill till någons trygga famn.
typ Dinos!



& nu blev det mest massa prat om dino & kyssar
men det är vad jag känner för just nu
så det får ni leva med.






(och gode gud (för jag tror ju så stenhårt) ge mig en lägenhet nu!)

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0