Fotograf finns här

Hejsan. Jag är fotograf. Relativt amatör, men ändå fotograf. Och jag är inte urusel!
Jag skulle gärna vilja utvecklas lite på egen hand, utanför någon skola.
(Jag kom in på Viebäcks folkhögskola, men hoppade av den pga extrema kostnader)
Så om ni kanske spelar i ett band eller så, så kan ni be mig ta lite bilder. Om ni gillar det jag gör - så kan ni få bilderna. Och sen kan jag hänga på när ni har spelningar och ta bilder åt er för en mindre summa.
Kan även försöka mig på att fota bilder till skivomslag om det önskas.

Gärna Örebrotrakterna.
Funkar även med tex band som kommer och spelar i Örebro.


Fotar Väldigt gärna annat med.  (Men det är väl lättast att få tag i folk som vill ha sina spelningar fotade, kanske!?)
Men, porträttbilder. Natur. Detaljer. 
Allt. 
Nämn vad ni vill ha fotat, så ska jag se vad jag kan göra.

Hör av er.
Jag fotograferar gratis i början.
Gillar ni det - så får ni Gärna betala en mindre summa.

Tack!


(Och ni som läser det här, får Väldigt gärna sprida det vidare till folk ni känner, osvosv. Tack)

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0