Lägenhet!!!


Din plats i kön är bland de 10 första

YEAH!
Ledig f.r.o.m 10 oktober.
Varberga visserligen, inte så centralt som jag vill.
Men vafan, det är en lägenhet för tusan!
10 min med buss in till centrum.
och bussarna går, almost jämt!

39 m2.
2700 kr / månaden.

Ge mig?!

Nu blir det häng på blocket & liknande ställen.




Det är svårt att avsluta bra samtal på kvällarna.



och jag försov mig idag.
istället för att vakna 05.50, vaknade jag 07.32
 - min buss går 07.15...


 --

det är gå-hem-race idag.
när man fått 95 ordrar
 - då får man dra.
det Känns som en dag jag skulle kunna nå det,
innan klockan är 16.00 & den ordinarie sluttiden.
niiice (:

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Osis att du försov dig!

2007-08-14 @ 10:20:14
URL: http://junitjej.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0