Raspberry dream


Yes, jobbet har flyttat. Nu är vi på det nya stället.
Mycket större. Mycket fräschare. Mycket närmare till saker som kan kallas civilisation!
Efter att ha lunchat idag, drog vi tex till McDonalds och inhandlade glass.
Och äntligen, äntligen kunde jag köpa Raspberry dream som jag dregglat efter hela sommaren
- utan att kunna köpa, för att den inte funnits på donkan inne i stan.
Äntligen! och jag blev allt annat än missnöjd.
Riktigt god var den, riktigt god!


Idag efter jobbet ska jag inhandla ett par byxor & fotohörn.
Ikväll kanske det blir filmtittande med mia & jenny, flightplan.

och imorgon kommer dino till örebro en sväng!

på onsdag är det viasatfesten, spännande!
var ska jag sova!?


- -

Är det meningen att man ska få fetingångest över sitt utseende när man går in i ett provrum?
Räcker det inte med att alla modeller är så smala så att de knappt existerar?
Ska speglarna i provrummen ändra kroppens proportioner också? Göra så att man ser kortare ut. Och så att man ser bredare ut.
Är detta för att de vill att man ska banta för att man plötsligt blivit fet? - Enligt deras jävla speglar.

Well. blev iaf ett par urtrista cheap monday inhandlade. Var i ett extremt behov av byxor. Och hm hade inte de jag ville ha.
Nästa köp; vinterjacka?  och en till sjal?



       Om inte poesigatan låg i Vivalla,
       då skulle jag söka den lediga lägenhet som finns där
       typ direkt.
       Men problemet kvarstår.
       Poesigatan ligger i Vivalla.
       Och Vivalla är ett av de sista ställena jag vill till,
       Ryktena därifrån är väl inte Riktigt de bästa.



Telefon nu.
Dusch sen.
Macka sen.
Sova sen.

Over´n out!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0