Välkommen till jobbet igen...

Så var det vanlig måndag igen.
Välkommen till jobbet.
L o v e l y ...
Varm choklad är det enda positiva, annars blev jag ganska glad över att veta att fredag är en ledig dag.
Då ska företaget packa sig iväg till ett annat place.
Så då blir det dags att lära sig nya busstider, och nya hållplatser. segt.
Men fredagen blir skön. Det blir klippning hos Henke vid 3 tiden, om jag inte lyckas få en tidigare tid, vilket jag ska försöka med. Och efter det blir det tåg / buss till Arboga :D (väl?)
Men folk - HUR ska jag klippa mig?

Ses!


Går sjukt segt idag. Telefonsvararna regerar.
Pratade en sväng med Ufo på lunchen, han är skön :)
Efter jobbet blir det Donkan med Rosita. HOPPAS de har börjat med raspberry dream.
Ska även hoppa in på huvudsaken och boka om tiden :)
Sen åka hem. Slappa. Och bara existera en sväng. Kolla på film maybe :)

___

Jag vet inte vad det är jag inte orkar, men jag är så Jävla trött.
Längtar bara till på fredag. vill ha nununu!
Klippning torsdag 17.00

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0