Vill

Den här dagen består av mest ingenting.
Blåbär&glassätande
Lagring av bilder på telias hemsida - för att kunna framkalla
Musiklyssnande
& en del dinosaknande
& en dino som promenerar runt i mitt huvud - hela tiden.  (:

Vad som ska ske, är att jag tydligen ska diska.
Annars..?
Mest ingenting.
Sakna, tänka, lyssna på musik.
& sakna lite mer.


Jag vill flytta nu.
Är så himla sugen på att flytta.
Är så himla trött på att inte kunna vara spontan,
att sitta fast i skogen.


Det finns dessutom mycket jag vill.
Jag vill lära mig spela piano.
Jag vill lära mig spela gitarr.
Jag vill fortsätta sjunga. (Stå på scen and stuff)
Jag vill skriva en bok.
Jag vill bli sedd.
Och så vill jag försvinna in i trygghet och närhet.

Kommentarer
Postat av: mulle

men se till att flytta då! du har ju jobb, eller så söker du nytt! :D det är inte så svårt. nu har du ju ingen skola eller nåt annat att bry dig om, så det är bara att fixa! så kommer resten av sig självt :)

2007-08-12 @ 19:41:33
URL: http://www.sannorlunda.com

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0