Det skrämmer mig

Nu har det blivit den morgondag som jag igår skrev om! Idag Är det en vecka kvar tills det är jul! Idag är det imorgon som jag fyller år. Och lite snö virvlar faktiskt i luften. Ytterst lite. Ni vet, såna där små, små, små flingor som egentligen knappt syns! Hoppas att de växer, för imorgon vill jag ha lite snö!

Natten innebar mycket prat på msn med olika personer.
Det skrämmer mig att det som skrämmer mig så starkt, inte alls verkar skrämma vissa andra.
Och det skrämmer mig, ännu mer...att jag inte på något sätt kan ändra deras åsikter om det hela!
Fick dock lära mig mycket nytt av andra personer under natten. Det var intressant. Jag kan inte påstå att jag förstod allt till fullo, men jag har i alla fall tagit in det i ett fack i hjärnan, och så lagras det där och till slut, till slut kommer jag förstå det bättre!

Nu sitter jag och lyssnar på Lars Winnerbäck för att putta iväg klumpen i halsen som finns där pga att jag om 15 minuter ska gå till jobbet. De kommer prata om kryssningen, och säkert skälla på mig för att jag skippade den, och sa till med så himla kort varsel. De kommer vara på mig, klaga på mina GF. Jag orkar inte, orkar inte alls!
Jag fyller år i morgon. Det blir första födelsedagen med en klump i halsen. Och det blir första födelsedagen utan presenter, för jag bor själv, jag bor inte hemma längre. Det blir första födelsedagen då jag jobbar! Men tack och lov, så ska jag till lindesberg och sjunga en sväng med min kära gamla kör, + kören från österrike. Så det är bara deltid imorgon. 16-21, sen är jag ledig fram till den 27e.

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0