Hemmavistelse

Jag är hemma nu, i skogen, och det är faktiskt rätt skönt.
Kom hem till lagad mat - GOD mat. Och nyss åt jag dessutom våfflor.
Emellan ätandet har jag hunnit med att leta rätt på det tjocka fina glittret som jag ska ha i min lägenhet, och en liten tomte, och lite allmänna småprylar som ska pryda min lägenhet. Men jag måste fortfarande ta tag i att fixa några tavelliknande ting, så att itne mina väggar förblir tomma (fyllda med hål). Eller så måste jag hitta ett fint tyg som kan täcka. Någonting måste ske.
Jag är duktig och tvättar lite lakan och badlakan nu. Det känns bättre att tvätta hemma. För här vet man att det inte finns en risk att några kläder (eller vad man nu tvättar...) blir stulna. För risken finns ju faktiskt, i en allmän tvättstuga.

Ikväll ska jag kolla på någon gala på tv - bara för att Mando Diao ska vara med.
Och så ska jag kolla på Eternal sunshine of the spotless mind, och njuta av att den filmen är så jävla underbar!
Är även sugen på att testa att virka en halsduk. En grön.
Och att sy igen de där hålen (som ska vara där) i den gula tröjan...



När jag är här hemma, då inser jag hur mycket jag hela tiden saknar min katt.
Måns.
Helt sjukt.

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0