Morgonsnuvighet


Okej, morgonsnuvigheten tycks vara någonting jag frå dras med.  Eller försöker den säga att jag inom kort kommer att bli förkyld?
Mitt hår luktar cigarettrök och utgång, och det luktar inte gott. Jag kan inte göra något åt det för tillfället. För jag har packat ner typ alla badlakan jag har för att jag ska hem till skogen, så jag tänkte tvätta dem där. Och jag har packat ner dem med sådan omsorg (haha) så jag inte orkar dra upp ett av dem igen. Så i några timmar får jag lukta äckligt i håret, såna smällar får man ta ibland.
Just nu sitter jag mest och oroar mig över min kladdkaka, som är större än halv. Jag vill inte äta upp den, för att jag är så osugen på den typen av socker at the moment. Vem vill äta upp den?

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0