Ny design


Nu har jag krånglat fram och tillbaka, och hit och dit. Trixat med header och bakgrund i photoshop.
Resultatet - ja, det är det ni har runtomkring den här texten ni läser ni. Ta en titt och säg vad ni tycker!
Mer förändring kommer. När jag orkar! För jag kan väl inte direkt säga att jag är kunglig på det där med HTML-koder. Jag fattar almost ingenting, allt jag gör är att chansa!


Med lite hjälp på slutet av  elin ,  så blev allting perfekt!
Tack för hjälpen vetja!


(Nu ska jag bara kasta mig över lite andra saker
men det blir en annan dag!)

Kommentarer
Postat av: Mulle

det blev väl bra , men wordpress är bättre. bloggarna blir snyggare där! :P

2007-12-15 @ 20:07:45
URL: http://www.sannorlunda.com

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0