Packning

Kvällen igår ägnade jag åt att packa, för idag efter konserten och efter ätande och drickande - så ska jag hem till päronen i skogen! Det var himla svårt att packa. Jag skulle packa sånt som JAG skulle ta med mig och släpa på i Lindesberg hela dagen idag. Och jag skulle packa sånt som min moster ska ta med på julafton. Svårt att veta vad som ska packas var. Men jag tror jag kommit på en någorlunda okej lösning. Dock drygt att jag ska släpa på min väska + en stor påse idag i linde. Men, vad gör man inte? JULETIDER...

Sitter just nu och lyssnar på julmusik, försöker få lite julstämning. För det är ju trots allt bara 4 dagar kvar till jul. Helt sjukt!
Ikväll får jag presenter hemma.

Nu borde jag koka pasta så jag har något att äta... hmm!!!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0