Placera i fack


Har fixat lite nya kategorier, så hädanefter kommer inte allt jag skriver vara vardagsstuff. Det kommer vara indelat i;

  • Abstrakt-foto (här kommer mina fotografier av alla de olika slag finnas)
  • Abstrakt-poesi (här placeras de dikter jag (kanske) lägger upp
  • Mitt alldagliga ordflöde (Idag-har-jag, de simpla och förmodligen rätt trista inläggen)
  • Mitt konstnärliga ordflöde (De inlägg där jag leker med orden. "Stream of consciousness" - nästan!)
  • Vardagligt stuff (Förmodligen försvinner denna kategori snart, eftersom allt kommer vara vardagligt, men i nyskapade kategorier)
  • Youtube (Ni lär förstå själva vad denna kategori innehåller!)

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0