Powerballader


Whitney Houston, Celine Dion... Det är vad min granne för tillfället spelar. Högt. Och med mycket bas. Powerballader.
Sure. De kan vara rätt trevliga att lyssna på ibland. Men öbo borde fixa mer ljudisolerade lägenheter. För man kanske inte alltid höra vad grannarna lyssnar på för musik, eller höra grannarna rent allmänt!


Jag ska snart upp på stan med rebecca en sväng. Vad som inhandlas får ni veta efteråt.
Hon kommer säkert göra mig sugen på att köpa något mer än det som köpas skall.
Ty hon ska pyssla ikväll. Och jag kommer vilja göra detsamma.
Själv. Här hemma.

(och så borde jag städa, men det tar man ju lite då och då, eller hur?
jag har i allafall varit duktig och balanserat på en stol inne på toaletten, och bytt den ena av två lampor som var tvungna att bytas!)

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0