Seriously


Kl 05.00 vaknade jag, och var pigg. Det kallar jag sjukt, så ska det liksom inte vara. Jag låg i sängen och försökte somna om, men när jag varit vaken en halvtimme, och inte alls var trött. Då kände jag att den sista halvtimman innan kl skulle ringa kunde skippas. Så jag gick upp. Pigg och alert. Kl 05.30! Detta tidiga uppvaknande resulterade i att jag blev klar alldeles för tidigt. Nu sitter jag här och gör ingenting, jag är visserligen i valet och kvalet när det gäller kläder. Men bara jag bestämt vad jag ska ha på mig, så tar det ju bara ett par minuter att få på sig dessa kläder. Svart tunika och svarta leggings + svarta shorts, och en blommig sjal runt halsen? Svarta leggings / mörka jeans & lejongul tunika? Jag har beslutsångest!

06.50 ska jag gå ut. Kl är nu 06.23.

En mandarin blev min frukost. I lindeskolans matsal serveras idag julbord. Jag trodde jag skulle slippa undan från lindeskolans mat när jag slutade där, men icke! Det enda positiva med att vara där igen, är citrondrycken. Den är ju gudomlig.

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0