Tomteshopping

Nu är jag iklädd röda leggings och svart tunika. Strax har jag dessutom en vit & stor mössa, en svart kappa och ett par svarta skor. I hopp om att kanske inbringa lite julstämning i min eller någons kropp - genom att ha på mig röda leggings - ska jag traska upp på stan och inhandla några få julklappar med de få pengarna jag har råd med. Pengafronten är inte så himla livad just nu! Det är hyra, det är mat, det är busspengar....det är mycket som ska betalas när man bor själv! Men känslan av att bo själv, ah! Underbart!
Nu ska jag ut i kylan. Uppdatering senare om något spännande sker!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vart har du köpt dina röda leggins?
Jag letar efter ett par men har ej hittat.

2007-12-24 @ 11:12:28
URL: http://puppis.blogg.se
Postat av: Linnea

Tack så mycket för infot. Men har redan hittat ett par röda leggins till julafton. Men tack för ditt svar! =)

2007-12-25 @ 23:40:01
URL: http://puppis.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0