Mod

Nu har jag snackat med päronen, efter många om och men från min sida. Mycket tvekan och rädsla. Rädsla för vad? Skulle de kunna tvinga mig att betala de där 50000 kronorna som jag inte ens har? NEJ. Så vad fan var jag rädd för?
Jag ska göra så, att imorgon på jobbet ska jag fråga om det finns möjlighet att få jobba kvar ett tag. Om det gör det, ska jag ringa till skolan på tisdag och avsäga mig min plats. (kommer kännas, men jag tror det är det bästa!) Sen lever jag för Augustibuller resten av veckan. Entrévakt, USCB allstars, tältning, Dino (ser fram emot USCB och Dino väldigt mycket!)
Och sen veckan därpå ringer jag till Petterssons fastighetsförmedling och frågar om de har någon lägenhet till övers. Och så jobbar jag, som en galning, och bara får ihop så mycket pengar det bara går. Jobbar extra - om jag får den chansen. Har småjobb vid sidan av.
Och...bor i en egen lägenhet i Örebro.
(Pssst, nu ska jag glo på ikeas hemsida och massa sånt stuff ;p )

Spelar lite musik - övar.
Utvecklar mina fotokunskaper, ser till att min extremt bra fotoidé blir av.
Skriver, försöker få ihop till något bokliknande (?)
Bara ÄR. Mår bra. Träffar vänner.


Och ja... allt känns fan så mycket bättre nu.
jag vill verkligen gå folkhögskolan, men med de höga summor som krävs så är det en omöjlighet. då är allt jag skriver om nu en mycket bättre lösning!


Yesbox!

har städat rummet idag, kändes skönt. äntligen lite ordning!
har även klippt gräset, kände mig skapligt duktig. - vi har mycket gräs!


Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Rosita

Darling!
Gör inget som inte känns bra.
Stanna här, umgås med Dino.
Han känns som något bra.
Det är du värd!
<3
och tack!
Tack för att du skrev att jag skriver bra.
Jag bara skriver, och ibland blir det bra.
Det där var väldigt mycket så som kvällen/natten var.
Så konstig!
Men rolig också.
Du vet hur det kan vara.

2007-07-30 @ 01:01:09
Postat av: Rosita igen

och tack!
Tack för att du skrev att jag skriver bra.
Jag bara skriver, och ibland blir det bra.
Det där var väldigt mycket så som kvällen/natten var.
Så konstig!
Men rolig också.
Du vet hur det kan vara.

2007-07-30 @ 01:01:49
Postat av: Rosita

Mmmm, visst kan man!
Boy's have cooties!
http://www.davidandgoliathtees.com/index.php?mode=DETAIL&parent=HCGT&pid=23&page=1&perpage=16
Haha, man blir sjuk av deeeem :p
Nu ska jag ut och köpa en mp3 och sen ska jag hem och kurera mig. Måste bli frisk, måste bli frisk... :p
Ha det så braaaa! :D

2007-07-30 @ 09:56:57
URL: http://www.davidandgoliathtees.com

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0