Dagen i en lista

Nu har jag dragit min runda på stan. Och hunnit komma igen.
Så det som händer nu är;

Dammsugning (medan det fortfarande är någorlunda ljust i lägenheten)
Ögonbrynsplockning (äntligen.)
Klädval
Käka
Städa lite rent allmänt, få undan småprylar
LYSSNA PÅ MUSIK OCH PEPPA FÖR KVÄLLEN
Hoppas på att Erica är klar så hon hinner se Ismael med mig (annars får jag nog gå själv)
Se Ismael
Förfesta
Se Eremia
Se Fakie for nothing
Efterfesta

Vilken kväll, vilken kväll.
Fan vad kul det kommer bli. Är pepp i mängder! : )


 _

Får nog traska iväg och se Ismael Ataria i sällskap av mig själv,
om inte Erica hinner klart. Hoppas hon hinner.
Men annars så skrämmer det mig inte så mycket ändå.
Ska försöka ta mig fram till honom och nämna, att det är jag som är jag - som är kompis med Tim.

varför hade jag dagen så himla uppstyrd? jag är redan klar.
eller okej, nåt litet mataktigt. men det går på kort tid, eftersom jag inte har så himla mycket att välja på!


Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0