Efter regn kommer solsken

Jag vet inte hur jag ska beskriva känslan.
Men jag har ont i magen. På ett konstigt sätt.
Vänster sida. (Jag har hört att blindtarmen sitter där...)
Det gör ont vid varje andetag jag tar,
och om jag hickar så magen får en rejäl indragning
då gör det helt enkelt Jävligt ont.

Och ögonen faller ihop.
Känns som att jag är en gnällig jävel med
rödsprängda ögon.
Men man får ha sina gnällperioder, eller?
Det kommer ju positiva tider sen, eller?
Istället för kylskåpspoesi med mörka budskap,
kommer kylskåpspoesi med glädjefyllda budskap.
Jag lovar. Det är så det brukar bli.
Efter regn kommer solsken...


Kommentarer
Postat av: sara

blindtarmen sitter på höger sida, så du behöver inte oroa dig..jag brukar få ont sådär ibland när jag inte ätit tillräckligt mycket, eller bra saker (typ när man
äter bara godis eller mackor ist för mat) :P
hoppas du mår bättre nu iaf darl. pussa

2007-11-12 @ 15:58:21

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0