Feberfrossa


Yes, upptäckte igår att jag hade feber.
Pepp så ni anar inte. Ni som inte vet - jag är aldrig sjuk.
Jag ÄR aldrig sjuk, på riktigt.
Den senaste månaden har varit ett helvete
rent ut sagt.
Huvudvärk dagligen, och nu kom det här! Men man kan
väl i alla fall försöka hoppas på att all huvudvärk
var grunden till det här, och nu har det äntligen brutit ut.
Så jag kanske slipper ett ständigt bultande sen.


Äntligen har jag kopplat in mina kära mp3 lurar till datorn
 - äntligen kan jag lyssna på annan musik,
än den som finns på de skivor som gått runt, runt ända
sen jag flyttade in.
Grattis Johanna, grattis!
Äntligen kan jag återgå till Eremia-abstinensen.
Och Ismael Ataria Abstinensen.
Och lyssna in mig på Fakie for nothing.
LYSSNA PÅ MUSIK!
Musik är tillsammans med foto och ord,
det enda som jag verkligen älskar!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0