Tidsfördriv

Jag fann ett. Leta efter massa grejer på youtube fördriver tiden ganska bra.
När man gör det känns det fortfarande som att tiden knappt rör på sig.
Men efter att ha kollat på X antal klipp, och sjungit med i X antal låtar, så har visst klockan farit iväg ca 1 timme. Och plötsligt är det då bara 2 timmar kvar innan det är dags. Lite lagom sådär för att käka något, 30 min. Sminka sig, 30 min. Fixa håret, 30 min. (Och mitt hår är inte avancerat fixat, det är bara det att det inte gör som jag vill.) Och hej, sen är det visst bara 30 min kvar. Så nu sitter jag här och bara lyssnar på lite musik och peppar inför kvällen. Funderar på vad jag ska ha för jacka och skor. Det är mycket som skall planeras. Ska jag ha med någon väska? Eller ska jag bara ta kameran? Jag ska ju tillbaka hem sen liksom. Möta upp Erica på stan. Sen går vi hit och förfestar lite, och fixar oss lite mer. Sen drar vi upp till stan igen. Och fan - kvällen är snart i full gång. Jag är pepp, och jag ska ha grymt kul!
Hoppas ni övriga kör på samma grej; en kul kväll. För det är ni värda!

Kommentarer
Postat av: Duesnyggast

Nej och det är ju ingen kul grej man får för pengarna heller. Känns bra mycket roligare att köpa en tröja eller nått för pengarna...

2007-11-17 @ 15:29:22
URL: http://www.duesnyggast.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0