Comhem

Imorgon flyttar jag ner en våning på jobbet. Jag ska börja på comhem - försäljningen igen.
Hur känns det? Ja? Vad ska jag säga?
Det känns som att jag kan ge det en chans, eftersom jag där har chans till ca 3000 mer i månaden, om jag lyckas sälja. Det kan vara värt!
Dock kommer jag sakna saker och ting. Jag kommer sakna brudarna som snabbt blev underbara vänner till mig! Och så kommer jag sakna min lilla ensamhetsplats. Den plats som innebar mest ensamhet. Skärmar and stuff. Jag kommer sakna maskinen som ger ifrån sig god varm choklad. Jag kommer sakna folket. Det bara är så!
Men jag kommer hamna närmare godisautomaten. (farligt)
Jag ska ge det en chans. Och helt enkelt hoppas på det bästa, vad annat finns det att göra?
13-21.
Hårda tider. Men tider som ger mer pengar!
Håll mig vid liv!







Ni är många
och det skrämmer mig
lite

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0