Dag 6

Frulletime.
Proppar i mig massa rostade mackor
(och klockan är 10.00  ;P )

Jag är så kass på att laga till riktig mat till matlåda,
så idag blir det en grandiosa, pizza av något slag.
Idag tror jag mamma ska laga till kyckling, så imorgon blir det riktig mat
och så ska jag till tandläkaren kl 08.00.
Jag hatar tandläkare. och undrar om det har hänt något med mina tänder efter alla de Kit Kat jag satt i mig...


Idag kommer jag säkert ha ett personligt mål som ligger på 5.
Det är bara att fokusera på att jag SKA klara det.
Jonas chockerade mig igår, med en övning för målsättning typ.
Riktigt chockerande, men jag ska tänka på det.
Och jag ska sätta mål för mig själv!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det tar sig!.. (;

2007-10-10 @ 12:50:33
URL: http://elinsord.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0