Helgen i korta drag

Helgen i snabba drag, såhär några dagar efter!

Fredagen innabar utgång med brudarna från jobbet.
Förfest hemma hos Rosita. Lite Martin Svensson & vin bla.  Kanontrevligt.
Sen drog vi till Backstage där jag träffade på Marielle & Karin helt oväntat. (väldigt glatt överraskad!)
Dansade lite till Håkan Hellström & Mando Diao, och "vann" en biljett till de konserter som var på Satin dagen därpå.
Kul kväll! Absolut!

Lördagen innebar köpa toapapper till Mulin, och lyckas hitta till hennes lya.
Lite vindrickande & tacosätande, tillsammans med Mulin, Sofie & Malin.
Mycket trevligt!
Sen drog vi till Satin. Och oj säger jag!
Vi startade med att visa att vi faktiskt hade varit där. 


och sen spelade vi på någon skum spelmaskin där vi vann 100 kr, inhandlade två cider.
sen började det roliga...
Napoleon drog igång på scenen på övervåningen, och vi stod längst fram.
Vi röjde som tusan, och svettades. Och hade kul. Och jag tror Napoleon älskade oss!
Efter Napoleon kom Anttila som inte var så bra. jag satte mig på en stol en bit bort,
för att andas!
Sen blev det dans vill jag lova. Ett fullsmockat dansgolv.
Och Napoleon-medlemmar som joinade. En skinnjacksbeklädd människa ur bandet hissade upp mig i luften.
och hej, jag blev i extas. eller något! kul var det i alla fall!
Sen blev vi bjudna på efterfest. Dock drog vi inte dit. Tyvärr. Får bli nästa gång!  ;)


Helgens smärta; ett brännmärke på långfingret.
men, det var det värt! ;D

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0