Högskoleprov & gårdag


Vad ska sägas?
Högskoleprovet idag. Det var något av det värsta jag någonsin gjort.
Vilken dag, vilken dag. Vad lång tid det tog. En hel lördag borta.
Men, då har jag i alla fall ett högskoleprov-resultat som är existerande!


Gårdagen innebar köp av kylskåpspoesi. Det är kärlek!
Sen bar det iväg i språngmarch mot tåget som skulle ta mig till Köping.
Köping & Olli.
Jag skulle lämna bilderna från deras spelning.
Det blev lite bildtittande, kameraprat, musiklyssnande, youtube, rom & cola, promenad, tågmiss, taxiåkande och sen tåget.
I Örebro stod Sara och mötte upp vid stationen. Så åkte vi hem till henne och kikade på idol & skrattade & pratade. Och så åt vi varsin bakad potatis. Sen var vi runda!
Och det var hur kanon som helst att träffa Sara igen. Jag har inte träffat henne sen studenten, och jag har saknat henne!

Gårdagen kan vi helt enkelt säga att den var Kärlek!
Bra från början till slut!
Gimme more!

Sov i lägenheten första gången i natt. Det var nice. Men jag tycker fortfarande det är lite läskigt utan persienner. Men gardiner ska inhandlas snart.
Och imorgon kör vi dit stora flyttlasset. Pepp!
Men samtidigt så känns det så himla konstigt, att jag inte ska sova hemma längre. Hemma i min säng. Hemma hos mamma & pappa. Är jag vuxen nu liksom? Känns konstigt som sagt. Men det känns väldigt skönt!


Och för att uppdatera lite mer, så håller jag på och söker jobb.
Volvo är helt enkelt underbart att sitta på. Men det är inte så underbart för min ekonomi.
Jag pallar inte en deltidslön. Jag måste ha heltid. Hur mycket det än tar på krafterna att jobba heltid.
Jag behöver det!
Helst av allt vill jag bara fota och sjunga. Men jag antar att det blir en senare fråga...


Sömn nu.

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0