Lucky me!


Idag vaknade jag vid halv 9.
Vid halv 10 bar det iväg mot Lindesberg.
Erikshjälpen, där jag fann;
en tekanna för 8 kr, muffinsform för 15 kr, dessertskålar, 4 st, 8kr/st.
och så det bästa kapet gjordes utanför affären.
en kvinna stod och lassade ur grejer ur sin bil, som skulle in till försäljning,
när hon kom gående med två snygga lampor haffade vi henne och frågade om vi fick köpa dem.
VI FICK DEM!
hör på den!  lucky, lucky me!
Sen inhandlades lite konserver på mejk, och lite tops & smågrejer.
Jag flyttar nästa helg. Det är jättesnart!


Nu blir det sminkning och göra sig iordning som gäller. snart.
För sen bär det iväg till Örebro och möta upp med Erika.
Sen tåget till Västerås!
Jag skulle vilja få tag i en extern nikonblixt nu, på väldigt kort tid. Tyvärr är det svårt  =(
Hoppas att det blir bra foton ikväll. Kul ska det bli i alla fall.
Spännande och se var sömnen styrs!



Kommentarer
Postat av: Mulle

jaa jag förstår det, jobbigt att behöva byta sådär!

men då kommer du jobba tillsammans med puhakka, har för mig att hon också skulle sälja det. för hon fick byta hon också, efter typ 2 dagar :P

hoppas det går bra iaf. och hoppas det går bra med flytten!

2007-10-21 @ 14:47:04
URL: http://www.sannorlunda.com

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0