Saker kan hända snabbt

Det är spännande hur snabbt saker och ting kan gå ibland. Jag har tidigare fått för mig att VM media är ett slött företag. Som håller god fart på vissa bitar. Men om man själv försöker få igenom något, så tar det tid.
 - Trodde jag!
Jag haffade coachen för Volvo-projektet direkt när han kom. Han kunde inte säga något på en gång. Och så var jag med på uppstarten för tv1000-projektet. Kände mig inte vidare pepp. Tog några samtal. Inget pepp där. Styrde och planerade pizza med Lina + övriga. Det blev tillslut Subway som styrdes, och en ruskigt god macka!
Sen kom coachen för Volvo intraskande och frågade om jag hade tid att snacka. Givetvis, givetvis.
Och hör på detta - han frågade om jag kunde börja redan till kvällen, idag! Såklart jag kunde.
Så idag har jag suttit och medlyssnat 17-21. Det verkar relativt enkelt. Kunderna är trevliga. Och personalen verkar nice. Och ja, skönt helt enkelt.
Okej, det finns en minussida. Det är bara deltid. Men jag har räknat lite, jag bör klara av det. Och om jag dessutom får vissa övriga inkomster också, vilket jag räknar med. Så bör det fixa sig alldeles utmärkt!

Imorgon ska jag träffa Jonas och snacka om Aloe Vera.
Efter det ska jag glida runt och hitta en skrivare någonstans i Örebro, så att jag bla kan skriva ut bekräftelsen för högskoleprovet, + en bunt CV.n. Och så ska jag driva runt och lämna in CV.n lite överallt! Det blir sysslan imorgon. Och sen jobb på kvällen. Livet styrs åt rätt håll. Tror jag.
Imorgon kväll (eller onsdag förmiddag) får jag nyckeln till lägenheten. Happiness!

Nu är det mest sömn, lite småpackning.

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0