-

Utgång på fredag? Är det någon som är på.
Funderar på Backstage, för att jag aldrig varit där. Och för att folk jag almost känner har hand om musiken då!
Är ni på folk? :)


__

Nu har jag fått dagens urflipp. Hoppas jag inte får något på länge.
Jag vet inte Vad det är med mig. Jag måste ta reda på det.

Kvällen blir nog film. <3
och skriva. när jag är såhär brukar det gå bra. så jag får hålla tummarna.
jag behöver skriva!

__

Imorgon ska jag jobba igen. YIPPIE!
men det ska fan bli skönt o träffa folk! Nilo & Rosita, mfl. jag gillar mina arbetskamrater.

vill dra en runda på stan och hitta höstkläder.  - och vinterjacka.
och lite sjalar osv, osv...
fan! 

   

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0