Fnitter i halsen

Det virvlar runt i magen. Stannar upp och bildar ett frågetecken. Fortsätter virvla, fightas med de andra frågetecknena. Stannar till, bubblar sakta upp i halsen - som ett fnitter som bara vill ut. Ett hejdlöst fnitter.
Men - ingenting kommer ut. Trots att jag öppnar munnen för att verkligen släppa ut allt. Så sitter det fast i halsen. Fnittret sitter fast.

Det jag beskrev nu, är någon sorts nervositet.
JA, jag är nervös inför tatueringen idag. Det ska ske om 3 timmar liksom.
Vad väntar ni er? Att Jag inte ska vara nervös?
Jag som brukade bli så nervös att jag inte kunde äta innan konserter.
Klart som tusan att jag är nervös nu.
Men det kommer gå bra! Det kommer vara kul!
Och efteråt ska jag träffa Malin, och sedan blir det bowling med Dino & Charlotte!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0