Jag är ett lyckorus

Jag rusar.
Det rusar i mig.
Jag känner ett rus & ett magpirr.
Och jag vill rusa, springa omkring
 - virvla som ett rött höstlöv under en glad och solig höstdag.
Jag vill skratta högt. - Med någon.
Att gå och skratta högt inombords, med sig själv
 - är inte riktigt samma sak, även om det faktiskt är rätt skönt!

Jag är glad idag.
Dagar varierar, och allt går upp och ner.
Alltid.
Men jag antar att det är bra att det varierar,
annars skulle man inte uppskatta det som är bra
 - lika mycket som man gör, när man vet hur det dåliga är.

Jag kollade på en lägenhet idag.
Jag skrev kontrakt till en lägenhet idag.
Jag blev överlycklig idag.
Jag skrattade för mig själv på resecentrum idag (inombords).

Hörrni, jag fick en lägenhet idag!
(Nu ska bara öbo bekräfta allt stuff)
Men, fan vad glad jag är!



Helgen innebär utgång. + utgång.
 + jobb på söndag.
jag kommer nog dö litegrann, men det kan vara värt det :)

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0