Svensson Svensson

Svensson Svensson håller måttet.
Kollade på reprisen från gårdagen idag.
Fan vad jag skrattade. Fadern Svensson är så klockrent Svensson.
Helt klart bra. Varje lördagkväll kl 20.00 (eller söndag 13.00) ska jag sitta bänkad med cashewnötter framför tv.n. Lätt!


Gårdagen var helt klart bra. Verkligen!
Jag tog bussen till lindesberg där jag kollade på Lovisas utställning.
Det var jättesnygga tavlor, verkligen!
Och det var mycket folk där. Mycket folk som jag inte sett sen studenten!
Och som jag idag insåg att jag saknat väldigt mycket!
Framför allt syftar jag då på Jenny & Charlotte.
Fick även träffa Jens för första gången, som är Jennys pojkvän. Och han var jättetrevlig :)
Jag färgade Jennys hår, rött. Och det blev jättefint!
& sen blev det China garden - dundergott och mättande!
Helt enkelt en Riktigt bra dag!
Jag hoppas vi ses snart igen hörrni <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Du uppdaterar dåligt hörru! :)

2007-09-18 @ 15:20:08
URL: http://elinsord.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0