Demon jag skickade iväg för ett år sedan

Jag saknar det där med att sjunga. Och för ganska exakt
ett år sen trodde jag att jag skulle gå på folkhögskola av
något slag terminen 07/08. Foto eller musik. Så jag spelade
in en demo som jag skickade som ansökning till en
folkhögskola i Stockholm. Men när det väl kom till kritan och
jag blev ombedd att komma på audition, då skippade jag
hela grejen. Jag skippade ju även fotoskolan - där det var
garanterat att jag kom in - jag hade min plats!

Men mitt liv har utvecklats positivt trots valen jag gjorde för
ett år sen, och under tidig augustimånad 07.

Här kan ni i alla fall lyssna på låten jag skickade in
som "demo".


Nu är jag sugen på att spela in något nytt, kanske någon
tolkning av några Pink Floyd låtar?


__

Nu ska jag traska iväg till statoil och kirra två nya
trisslotter. Håll tummarna för att det blir storkovan.

Och med spänd förväntan väntar jag på resultatet
i nathalies tävling. Kl 20.00 ikväll... Spännande!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

herregud så fint
du är så himla fin

2008-04-11 @ 18:52:13
URL: http://lonnlov.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0