Goodbye

Goodbye and I miss you. Och jag hatar att säga hejdå. Idag till söndag är ingenting, ändå rinner tårarna hur mycket som helst. Jag vet inte ens hur helgen ska spenderas. Det enda jag vet är att jag snart ska börja plugga. Och så ska jag diska + dammsuga. Tvätta idag eller imorgon. Men, jag vill ha någon kvällssysselsättning för ikväll och imorgon kväll. Utgång, någon? Vinkväll, någon?

Jag kommer inte vilja sova. Sängen kommer vara så stor och jag kommer se upp i taket, och ligga och vrida och vända på mig, inte riktigt veta var jag ska göra av mig själv på all överflödig yta. Den är till för två.


Jag klarade ut chokladspelet igår. Crap.
Så, jag var tvungen att ladda ner the sims 2, seasons. Jag ska spela det nu, och sen plugga.
Emergencychokladen kommer gå åt. Likaså det som är kvar av emergencyglassen.


Vad gör Ni i helgen?



I miss you <3

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0