Om den där som är hatad

Jag glömde skriva i inlägget igår, att den där Asim Krak under den första delen av besiktningen, för ett par veckor sen. Att han då bad mig spackla 4 hål i väggen. Ännu ett bevis på att han har nåt emot MIG personligt. Hyresgästen ska väl inte behöva spackla? Jag har ju inte ens gjort hålen själv.
Well, när man är liten och feg och inte vågar säga emot - då får man finna sig i att spackla. Man får finna sig i att städa om hela lägenheten. Vilket är det jag ska göra idag!

Tobbe trodde han var rasist. Jag har ett extremt svenskt efternamn. Andersson.
Och den där krak - han är inte så svensk. Han hatar nog mig. Men, hans känslor
är ju besvarade i så fall!

Kommentarer
Postat av: ök

Han helt värdelös jävel.... Asim knark skulle jag kalla honom.

2010-06-17 @ 16:56:17

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0