05.33 är lite fel tid bara

När klockan är 05.35 brukar jag gå till jobbet. Idag vaknade jag visst när klockan var 05.33. Det kändes inte helt okej, och snabbt klädde jag på mig, slängde ner limpa, smör och leverpastej i en påse - ner i väskan. Sen drog jag. 4 minuter tog jag på mig att göra mig iordning. Kändes sådär. Var inte helt fresh när jag kom dit kändes det som.

Dagen bestod av krånglande maskiner and stuff. Och ölandstoken åkte iväg - för att inte komma tillbaka. Så efter att han åkt började kaoset på riktigt. Spännande... uhf!

Nu blir det tvätta..

Kommentarer
Postat av: Språkpolisen

fresh?

2008-08-07 @ 14:47:05
Postat av: Språkpolisen

fresh?

2008-08-07 @ 14:47:07
Postat av: Jonas

Fy fan vad hemskt att gå upp vid den tiden. Jag försöker ta mig upp innan nio men ofta tillåter jag mig själv att sova till 10... Men även om man vaknar sådär som du gjorde idag, så brukar man ju lösa det! :P

2008-08-07 @ 19:11:27
URL: http://w2best.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0